sunnuntai 3. elokuuta 2008

Love Today

Kyllä, vielä vuosi sitten vannoin ja vakuutin, että Mika on hirveää, huonoa ja kaikkea muuta mahdollista mahdollisimman epäimartelevilla adjektiiveilla. Totta kai. Vihasin Grace Kelly'ä ja Relax (Take It Easy)'a ja nyt olen koko kevään ja kesän odottanut, että miehen "Life in a cartoon motion" tulisi alennukseen, koska en nyt ihan päälle 20 euroa tuosta tahtonut maksaa. Viikolla sitten vihdoin sain sen ja eilen meikatessa, pukiessa ja hiuksia laittaessa teki mieli vain tanssia ympäri huonetta ja nauraa. Tuo levy on ihana.

Samoin kuin voin sanoa Simple Planin self titled albumista. Kun se keväällä julkaistiin, kaverini osti sen ja sanoi rakastavansa sitä todella paljon. Itse olin aika njah fiiliksillä, koska kyllästyin When You're Gone kappaleeseen pian ja sain yhden kuuluisista möksmöks kohtauksistani tajutessani, etten pääse herrojen keikalle lainkaan. Levyn osto venyi ja venyi ja sinä aikana ehdin rakastua "Love Is A Lie" kappaleeseen. Ruotsista halvalla hinnalla se löysi hyllyyni ja nyt vasta ymmärrän kaverini sanat siitä, miten tuon levyn joka kappaletta on helppo rakastaa.

Ruotsin levysato jäi vähän pieneksi, koska kaverini eivät kamalia musiikkifaneja ole ja vähän kyllästyivät. Kuitenkin levyistä toin kotiin All Time Low'n, The Blackoutin ja Neverstoren levyt tuon Simple Planin lisäksi. Logiikalla "mitä suomesta ei helpolla saa" vedin ja olin tyytyväinen ostoksiini. Jonas Brothersien levyn toin siskolleni ja tarkoituksena sekin koneelle ripata jossain vaiheessa. Ihan vain S.O.S'n takia.

Olen viime aikoina löytänyt monta ihan kivaa bändiä, mikään ei kuitenkaan ole vielä kunnolla iskenyt. Ehkä kun niille antaa aikaa.

Tämä kesä on selvästi naislaulajien:

Sara Bareilles - Love Song
Katy Perry - I Kissed A Girl
Automatic Loveletter - Make Up Smeared Eyes (ja muutkin kokoonpanon kappaleet)
The Hush Sound
Paramore

Soittakaa mulle mitä tahansa ja hymyilen aurinkoisesti taivaalle katsoen, vaikka sieltä sataisikin pieniä miehiä päälle.

Maanantaina liput molemmille Kill Hannahin lokakuun keikoille. Toivottavsti jos olen suomessa vielä 29.10 katsomaa Simple Plania ja jos viisumihaastattelun jenkkien konsulaattiin saisin ovelasti 30.9, voisin mennä katsomaan VETOakin Tavastialle.

Ei kommentteja: